tisdag, mars 25, 2008

Nu är det officiellt

Det har inte varit så lätt att skriva blogg de senaste veckorn, p.g.a. allt hemlighetsmakeri. Eller, hemlighetsmakeri och hemlighetsmakeri, det är mest jag som velat hålla saker och ting hemliga så att jag inte jinxar något. Men nu är det iallafall på riktigt...


JAG HAR FÅTT NYTT JOBB!!!


Efter alla månader av enträget sökande så har jag äntligen hittat något som passar mig! Jag börjar den 1/4, och kastas in i en storstadsmetropol - Köpenhamn, där jag kommer att jobba som projektledare för allehanda projekt på Trafik- och Miljöförvaltningen. Hipp hipp hurra! Jag var där nere idag för att diskutera det allra sista, men nu är det klart, vi har skakat hand, och jag börjar som sagt på tisdag. Såååå skönt!!!

Samtidigt som det blir lite knepigt att lämna Campus, där jag ju har trivts så väldigt väldigt bra! Fast, det känns som om det är dags för något nytt, jag har längtat innerligt efter ett ombyte, och efter att få kunna nyttja mina miljöstrategiska och naturtekniska kunskaper!!! Tjohooo!

/S

Inga kommentarer: