tisdag, april 01, 2008

Det lyder godt....

Klockan är närmare halv elva, jag är sååååå trött, men känner mig också som världens lyckligaste!!! Idag var jag första dagen på mitt nya jobb! Mitt fantastiska underbara nya jobb som känns såååå rätt för mig!

Välkomstblommor, massor av leenden, lunch för 25 spänn, mentor, nytt skrivbord, plus att avdelningen firade födelsedag så det bjöds på tårta i massor! Danmark har klar fördel som arbetsland! =)

Det var ändå jobbigt att säga hej då till Näktergalen igår. Jag har ju haft en så fin och lärorik tid på Campus, och jag älskar verkligen de som jobbar där, så det var inte lätt att kliva ut ur dörren för sista gången igår (fast vem vet, man kanske kommer tillbaka en vacker dag..?). Jag fick två härlig blomsterbuketter, och en dansk-svensk ordbok (perfekt!!!) från kansliet och Anders, och en jättefin liten Näktergal i smycke från Lina. Jag saknar Lina, hon har verkligen varit världens bästa medarbetare!

Som om inte jobbet var nog har vi dessutom haft en viktigt showmanship-oachning på repet idag, så vi jobade över. Därför var jag inte hemma förrän klockan tio ikväll. Och nu blir det BUMS i säng!!! =)

/Soffipropp

Inga kommentarer: