lördag, oktober 17, 2015

Finfika lyser upp även en dimmig lördag! 🍰 Sockerkaka med björnbär och smak av kardemumma från @mittkok, toppad med lite vaniljvisp och mynta som fräsch kontrast. #lycka #baka #kaka #porslin #midcentury #coffee #fika #food #mat #instagood #instafood #gefle #uppsalaekeby #figgjo #retro


via Instagram http://ift.tt/1LUkOxf

Inga kommentarer: