lördag, oktober 10, 2015

Fredagsmiddagen blev så mycket fredagsmys med vänner att det inte blev någon bild på resultatet! Men ett tips: riv morot och palsternacka och blanda i tomatsåsen som bres på pizzan - yum!!! 🍕🍺🍕


via Instagram http://ift.tt/1R4lB2V

Inga kommentarer: