måndag, oktober 19, 2015

God morgon i kylan! Idag kändes det verkligen som om hösten är här på riktigt, så då är det också dags för toppaluvan som ska hjälpa mig igenom denna för sinnet dystra säsong! Jag SKA lära mig att älska #höst! (Om det så ska innebära en #selfie 😁) 🍂☀️🍁 #morning #commuter #fall #autumn #cold #fresh #beanie #oddmolly #Helsingborg #levavardag


via Instagram http://ift.tt/1Xe6AQc

Inga kommentarer: