via Instagram http://ift.tt/1Xe6AQc
Det finns saker i livet som alla förstår, det finns saker i livet som ingen förstår. Här förundras jag över sakerna som försiggår i mitt liv.
måndag, oktober 19, 2015
God morgon i kylan! Idag kändes det verkligen som om hösten är här på riktigt, så då är det också dags för toppaluvan som ska hjälpa mig igenom denna för sinnet dystra säsong! Jag SKA lära mig att älska #höst! (Om det så ska innebära en #selfie 😁) 🍂☀️🍁 #morning #commuter #fall #autumn #cold #fresh #beanie #oddmolly #Helsingborg #levavardag
via Instagram http://ift.tt/1Xe6AQc
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar