onsdag, november 25, 2015

Att göra det rätta är att inte alltid välja det lätta. Vaknade med lite #världsångest idag. Det #sverige jag varit så stolt över finns tydligen inte mer. Nu är det tydligen skillnad på folk o folk. Nu är det tydligen mer synd om oss etablerade svenskar än de som lämnat allt och flytt från krig, död och förföljelse. Nåväl, om politiken har gett upp om en ljusare morgondag för alla får väl idén om ett Sverige för alla bäras vidare i mitt hjärta, och av andra som delar samma övertygelse. #bethechange #spirit #equality #changeforthebetter


via Instagram http://ift.tt/1MQFB6t

Inga kommentarer: