söndag, november 22, 2015

Ebba och Olof, vintern är ljuvlig i @hoganaskommun (I ungefär 30 minuter, sen blir det kladdigt och gnälligt och blött genom vantarna så då får vintern mer än gärmna ta slut!) #vinter #winter #snö #snögubbe #snow #snowman #sweden #höganäs @hallahoganas


via Instagram http://ift.tt/1ScqqIf

Inga kommentarer: