Det finns saker i livet som alla förstår, det finns saker i livet som ingen förstår.
Här förundras jag över sakerna som försiggår i mitt liv.
söndag, november 22, 2015
Ebba och Olof, vintern är ljuvlig i @hoganaskommun (I ungefär 30 minuter, sen blir det kladdigt och gnälligt och blött genom vantarna så då får vintern mer än gärmna ta slut!) #vinter #winter #snö #snögubbe #snow #snowman #sweden #höganäs @hallahoganas
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar