fredag, januari 11, 2008

Gaska upp dig, det är fredag

Lite får man väl anstränga sig för att få en bra dag? Efter ett riktigt bottennapp igår, då jag knappt kom upp ur sängen (det känns lite läskigt att tänka att man faktiskt är deprimerad - påriktigt), är jag idag inne på kontoret och planerar. Fast nu har jag planerat så mycket att det inte finns något mer att planera resten av året känns det som!

Fredag innebär också kanslifika, och precis i vanlig ordning kom samtalet in på de mest bisarra ting. Efter att ha avhandlat diverse äckliga program som handlar om mat, eller bristen på sådan och vad man gör i de fall man behöver mat och vätska (det värsta är nog att krama ur elefantdynga för att få i sig något drickbart - ska tydligen vara "jämförelsevis lite bakterier". JÄMFÖRT MED VAD DÅ???), kom vi in på roliga klipp frpn YouTube. Så här delar jag med mig av två favoriter som jag fick tips om, och en som jag hittade helt själv! :)

The German Wedding Singer. Rykten gör gällande: 1. Han DOG faktiskt av det här. 2. Allt är en bra fejk. Vad tror du?


Home Shopping Network - Katana Sword. AJAJAJ. Lyssna på den tillfällige killen som kommer in i slutet av klippet.


Home Shopping network - what are you printing? HÖJ VOLYMEN. Vad tror han egentligen att han har skrivit ut??? Testament to American intellect...?


Så, nu kan jag gå hem och skratta hela helgen! =)
/Sofie

Inga kommentarer: