fredag, mars 14, 2008

Till stora staden

Nu är biljetten äntligen bokad! Även om jag maxade kreditortet kändes det som när jag får pröjsa över 1200 spänn för att komma till en av mina älsklinggstäder, så är det värt det! Adjö all studentrabatt, men jag åker iaf med gott samvete (tåg - men vete katten om det inte varit billigare att flyga alltså...)


bild från www.stockholmtown.com

Stockholm, here I come!!!


Jag bara älskar vår svenska huvudstad. Ett tag funderade jag allvarligt på att flytta dit, men jag känner samtidigt att jag vill behålla det här lagoma romantiska skimret som ligger kring staden, och som alltid får mig att längta dit gång på gång på gång.


Denna gången åker jag upp på en weekend för att hinna med att hälsa på en massa kompisar och bara mysa, det ska bli riktigt skönt. Avsluta ett kapitel i livet med en resa, innan ett nytt tar vid i en annan huvudstad...


/S

Inga kommentarer: