söndag, juni 08, 2008

Halvt på allvar

..halvt på örat..?

Nej, inte riktigt. Jag kunde säkerligen ha varit på lyset, om det inte var så att jag hade blivit helt nedstänkt av en iskall öl... DET om något kan få en att nyktra till!

Tråkigt att en annars så rolig utekväll kan få spolieras på detta sätt. Jag träffade polarna fråm MIS - Helen och Hilde, vi käkade gott, drack ett par öl, och pratade precis lika mycket skit som vanligt. Jag tror aldrig att jag skrattar så mycket som när jag är med dem! =) Eller skrattar, fnittrar, fnissr, ja, vi beter oss verkligen som de tjejer vi är om man säger så!

Efter ett antal timmar i deras sällskap mötte jag upp Richard och Mackan, för en tur till PL. Redan förra veckan tyckte jag att detta stället, som jag alltid annars har tyckt bra om, hade fått en halvsjaskig atmosfär. Idag luktade det dessutom som gammalt fyllo. Ni vet, sådär äckligt utteliggaraktigt, som en som pinkat på sig, svettats och så har allt fått torka in riktigt ordentligt. Blä. Jsg ville bara därifrån. Tyvärr tyckte R att vi skulle stanna en längre stund. Det var då vi väcktes ur vår salongsberusning av sagda kalldusch. Sviisscchh, så ser man ut som om man har kissat på sig, och ens nya turkosa klänning (se inlägg från i torsdags) kommer aldrig att bli vad den en gång varit. Värst var att killen som åstadkom det hela bara först verkade helt omedveten, sedan bara ryckte på axlarna och sa typ "äh, sånt händer"... Åhhh, om blickar kunde döda!

Så, i allafall, nu dröjer det nog ett bra tag innan jag sätter mina fötter där igen!

Natt natt!

/S

Inga kommentarer: