torsdag, juni 12, 2008

Lite siffror...

3.47 - Antal timmar och minuter det tog mig att komma till jobbet igår. TACK älskade sabotörer för att ni gör just mitt liv till ett helvete en av de viktigaste dagarna hittills i min karriär.

2. - Antal avgörande möten jag hade igår - om två totalt olika saker. Låt oss säga att det blev oavgjord kompott, ett gick jag ifrån väldigt nedstmd, men ett mycket glad.

19.16 - Klockslaget jag kom hem igår eftersom jag hade varit tvungen att jobba över för ett av mina möten.

3. - Antalet mål i matchen Turkiet mot Schweiz (tror jag, jag slumrade mesta delen av tiden).

22.42 - Klockslaget då jag gick och lade mig. Helt slut efter dagen, och ville ha lite sömn innan dagens aktiviteter.

5.15 - Klockan då alarmet gick av i morse för att väcka mig - jag kan inte riskera att komma försent idag, eftersom jag har ytterligare ett viktigt möte - idag kl. 9 på morgonen!

712 - Antalet gånger jag tyst svurit för mig själv sedan jag insett att mina nycklar till jobb sitter i lådhurtsen PÅ JOBB, så jag kan ändå inte komma in på kontoret tidigare än kl. 8.... GRRR!!!

/S

Inga kommentarer: