torsdag, november 12, 2009

Allt

Inspirerad av Martina Lowden ska jag beskriva hur det ser ut på mitt vardagsrumsbord just nu, så att alla förstår varför det inte kommer ett nästa inlägg om USA (som vi ju för övrigt med all tydlighet nu är hemma från)...

På Vardagsrumsbordet i skrivandets stund (från vänster till höger):

Ett bokomslag (Att intet förtiga), en gul Forex-plastficka med kvitto, Floor plan över Naturhistoriska museet i New York, flyer om showen Journey to the Stars, en mobiltelefon, batteriladdare, sov-på-flyget-kit, två ljusstakar i glas från Indiska, en urdrucken nappflaska med Alfons Åberg-motiv, sex glasunderlägg i box, en biltvättspolett, snusdosa, vicks blå omslagspapper, grå tallrik med använd tepåse, bit hushållspapper och vicks blå omslagspapper på, informationsflyer från amerikanska tullverket om att de öppnat och gått igenom vår resväska, fjärrkontroll till förstärkaren, trådlös telefon, röd löpare, grön barbalala-figur, nytvättad randig halsduk, vit skål med enstaka popcornskärnor i, brev från SCB, points-kalender, fjärrkontroll till TV:n, müsli-bar wrapper, vicks blå påase, vicks blå omslagspapper, halvfullt glas med vatten, popcornssmula, två tidningar (Vi Föräldrar & H&M:s julkatalog), inbetalningskort, macbook (inte min, den håller jag i knäet).

Detta vardagsrumsbord ger en ganska rimlig indikation på hur det ser ut i lägenheten för övrigt, vilket betyder att här behöver städas grundligt innan jag har tid att lägga ut bilder och skriva om vad vi hittade på de sista dagarna over there. Men mysigt hade vi.

/S

Inga kommentarer: