fredag, februari 26, 2010

Hur kan det komma sig?

Att JAG är den som tjatar på Richard att vi ska åka till Väla/IKEA, för att JAG vill kolla runt och kanske handla något fint nu när man i princip är helt tillbaka i pre-preggo-size, och så är det självklart RICHARD som kommer därifrån med klädkasse?

Visserligen hittade han en skitsnygg brun manchesterkavaj och ett par bruna manchesterbyxor (jo, de hörde nog ihop egentligen men kommer ALDRIG, jag betonar ALDRIG, att användas tillsammans - gud, det är ju sååå sjuttiotal över det =), men jag blev ändå lite avis. Själv hittade jag ett par underbara Odd Molly-plagg, men det kändes lite magstarkt att betala 1600 kr för en söt söt tunika som med all säkerhet mest skulle spendera framtiden med att hänga i min garderob och mest vara just söt men inte riktigt rätt för vad det än var jag skulle göra just den dagen (oavsett dag).

Men jag skall minnas dig forever...



Suck, nu ska jag gå och skruva fast den lilla brandsläckaren som JAG köpte i klädkammaren...

/S

Inga kommentarer: