måndag, maj 31, 2010

Vardag

Nu är den här.
Dagen som jag har väntat på med aningens motstridiga men ändå mest positiva känslor.
Första jobbedagen efter mammaledigheten!

Jag har längtat och längtat efter jobbet, efter strukturen, efter känslan av att leva i vuxenvärlden igen. Men (såklart), nu har det ju börjat hända så mycket med Nova att det känns jättetråkigt att inte få vara med henne varendaste minut.

Självklart har jag knappt sovit inatt, sedan klockan fyra i morse inte en blund. Undrar om det kommer att kännas lika lätt att gå upp och gå till jobbet om ett par veckor... =)

Senast jag jobbade var den 17:e april 2009.
Jag kommer inte ihåg vilket lösenord jag har till datorn.
Jag kommer inte ihåg vilken kod jag har till dörren.
Jag kommer inte ihåg vilken anknytning jag sitter på.

Tror ni att jag blir insläppt ändå? =)

/S

P.s. En annan sak jag har glömt under min mammaledighet är alla andra personers mer eller mindre fantastiska kroppsodörer... Det har jag minsann blivit påmind om idag kan ni tro! D.s.

Inga kommentarer: