tisdag, augusti 10, 2010

Vänta vänta

Nu är det vardagslunk igen. Det är något som jag har inbillat mig själv inte stör mig det allra minsta. Det är skönt med struktur.
Jo, så måste det vara, när jag var sååååååå nära att övertyga mig själv om att det var helg och att jag kunde stänga av alarmet på väckarklockan när det ringde efter första snoozen imorse... =)
Första dagen på jobbet igår var ingen direkt lyckad dag, plötsligt har alla förutsättningarna för ett av mina projekt ändrats totalt, så att det i princip inte finns några förutsättningar längre. Kul. Not. Så idag ska jag prata med chefen och lägga fram de förslag till alternativa läsningar jag har, och så får vi se vart det leder. Ett av förslagen är att lägga ner hela alltet, men det hoppas jag att jag slipper. Håll tummarna.

På fronten ljusning vid horisonten finns att iPhonen förväntas dyka upp i veckan. Kanske, kanske att det går så bra att surfa på den, att jag kan lägga laptopen hemma de flesta dagar, och bara använda mobben. Håll tummarna igen.

Nu är färjan framme i Helsingör, i tid. Kan man få be om en tumhållning till för att försäkra sig om att man kommer fram i tid också? =)

Tack!

/S

Inga kommentarer: