fredag, november 27, 2015

Idag är det #blackfriday, samtidigt som EU:s "Minska avfallet"-veckan. Lite knepigt, men innan rea-djävulen 😈 griper tag i dig, slå en kik på denna. (P.s. botten är bäst) #konsumtion #hut #handla #fynd #rea #återvinning #återanvändning #avfall


via Instagram http://ift.tt/1Hrvyb9

Inga kommentarer: