torsdag, december 03, 2015

Hej Tomtegubbar! Nu har vi tagit tabberas på Scandlines julbord, @idaoff och jag! Gott, gemytligt och kan verkligen rekommenderas! Tack fina @jennyevergren för inbjudan! ❤️


via Instagram http://ift.tt/1Sz7FPv

Inga kommentarer: