Det finns saker i livet som alla förstår, det finns saker i livet som ingen förstår.
Här förundras jag över sakerna som försiggår i mitt liv.
torsdag, december 03, 2015
Hej Tomtegubbar! Nu har vi tagit tabberas på Scandlines julbord, @idaoff och jag! Gott, gemytligt och kan verkligen rekommenderas! Tack fina @jennyevergren för inbjudan! ❤️
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar