söndag, januari 13, 2008

En mindre version av mig

Nu har nästan två veckor av det nya året gått, och i enlighet med mina mål för året var det dags att se om träningen betalar sig. Även om det inte direkt var något frosseri under julen, så har man ju haft lite större kärlekshandtag de senaste månaderna känns det som.. :)

Förra året gjorde jag ju också på samma sätt, och lyckades minska midjemåtter med nästan 20 centimeter på två månader, och en del har ju kommit tillbaka igen, så det var dags att göra något åt problemet. Jag trivs ju bäst när min figur är en 38:a! :)

Jag hittade en lista med vilka ställen man kan mäta sig på, och jämfört med nyår så är jag:

-1 cm kring halsen
-1 cm kring överarmen
-2 cm kring bysten
-3,5 cm kring midjan
-5 cm kring magen (ja, midjan är ju det smalaste stället, magen är det som putar ut.=)
-3 cm kring höfterna
-2,5 cm kring stuss
-3 cm kring låret
-1 cm kring knät
-1 cm kring vaden

Startmåtten... Ja, dem är det bara jag som vet! =)


Inga kommentarer: