söndag, januari 27, 2008

Fortsätt job/g/b/ga

Nu har nästan hela Januari passerat. En långtråkig månad som ändå så här i efterhand närmast har flugit förbi! Jag har sprungit och tränat mig igenom denna månaden, och det har gett sina resultat.

Även om jag fått påminnelsen att för mycket motion kan ha den (negativa?) effekten av krympande även kring bröstregionen (huga), så gör det mig ingenting just nu. Dessutom kanske man kan inbilla sig att minskningen har skett kring rygghalvan av mätningen...??? =)

Såhär mycket har jag krympit sedan sist:

-1 kring halsen (2 totalt)
-2 kring överarmen (3 totalt)
-0,5 kring bysten (2,5 totalt)
-3 kring midjan (6,5 totalt)
-1,5 kring magen (6,5 totalt)
-2,5 kring höfterna (5,5 totalt)
-2,5 kring stussen (5 totalt)
-1 kring låret (4 totalt)
-1,5 kring knäet (2,5 totalt)
-0,5 kring vaden (1,5 totalt)

Nästan en perfekt 38 nu!

/Sofie

Inga kommentarer: