tisdag, juni 10, 2008

If Martha's doing it...


Jag hade lite ågren igår efter att jag insett att jag skrivit sisådär 80 inlägg av blajblaj, och kanske 20 "viktiga" inlägg i min blogg...

Men så vaknade jag i morse, surfade in på perezhilton (jaaaaa, jag erkänner, jag fördriver tiden på tåget på morgonen med att läsa in mig på vad hollywoodkändisarna har för sig...), och såg att t.o.m. Martha Stewart har en blogg. Martha, urmodern, huskuren herself. Då kändes det inte så illa längre. För om hon kan ha en blogg som skriver om crocheter, grytlappar, kalkonfyllning och kanderade äpplen (nu vet jag ju iofs inte det eftersom jag personligen inte varit inne och kollat på sidan), så kan jag skriva om hjärtesorg, irritationsmoment och ren och skär glädje. Eller, Martha kanske känner just detta av sina små hemmafrutips, men jag måste säga att jag har lite mer verklighetsförankring i mina tyckanden... Eller?

/S

Inga kommentarer: