måndag, juni 02, 2008

Immobil

I helgen undrade jag om det överhuvudtaget var lönt att jag åkte hem om natten... Jag var ändå i horisontellt läge större delen av dygnet, så då kunde jag lika gärna legat kvar.

Ahhhh... Sommar...

Jag talar självklart om stranden. Vattnet. Solen. Har haft en fantastiskt helg som till största delen tillbringats på Vikingstrand tillsammans med diverse människor, mest Molle. =) Vi låg hela lördagen och hela söndagen och stekte (med MYCKET solskyddsfaktor, of course), och blev sisådär lagom flamberade... (Afrikamagen har iaf börjat visa sig igen =)

Molle njuter på trädäcket, a.k.a. sommarstugan =)

In emellan hanns det med en halvspontan grillkväll med dykat långbord och allt. Jäklar, vad man börjar bli vuxen, kom man på sig själv med att tänka, när det man oroade sig mest över var ifall det fanns en pappersduk för att dölja tillstånden på borden i surfboden... =)


Ja, annars har det faktiskt inte hänt ett enda skit denna helgen. Och SKÖNT är det!!!

Nu är det dags för arbetsvecka igen, men det räknas knappt, eftersom jag bara är på jobb 3 dagar, och en av dem är dessutom en s.k."fälles områdesdag", d.v.s. hela kontoret hittar på något riktigt roligt tillsammans. Det har varit mycket hysch-pysck omkring det, så vi får väl se vad det blir...

/Sofie

Inga kommentarer: