torsdag, juni 05, 2008

Min modeblogg

Ja, Sofies mode var ju mer eller mindre redan upptaget.. =)

Som en som ofta råskrattat åt Metros olika tonårstjejers modebloggande med tips på inköp och liknande, måste det faktiskt erkännas att det känns som lite av ett nederlag (och dubbelmoral) att jag nu gör en Frida Fahrman... Jag ska erkänna vilken modefluga jag har hoppat på...

TURKOST!!!


Mina nyinköp i min nyinköpta säng.
I looooove it!

Ni som känner mig väl vet att jag brukar ha perioder då jag inte kan få nog av vissa saker. Det har varit kjolar, klänningar, senast skor... och nu - Fantastisk fantastisk sommarfärg!

Jag gjorde som jag brukar göra när jag hittar någon ny infallsvinkel på kläder - jag provar en massa saker som jag absolut inte tror kommer att passa mig alls. Och visst, 90% passar verkligen inte, men man hittar små guldkorn här och där! Tunika och klänning från Gina, och piratbyxor från Lindex. Nu ska jag bara ta en sväng ner på H&M idag och se vad de har. Igår när jag gick förbi var där brandlarm och utryckning... =)

Och för er alla som tycker att jag är en shopoholic, som precis varit ute och spenderat pengar - jag firar! Idag är det nämligen ett år sen min examen, så hurra för mig!!! =)

/Sofie

Inga kommentarer: