tisdag, augusti 19, 2008

The big O...

Det finns ingenting bra som inte kan bli bättre. =)
Det är alltid kul att utvecklas och få bra tips på hur man kan...så att säga "underlätta" för sig själv i vissa situationer... (Hur skriver man ett sånt här inlägg utan att det låter jättesnuskigt...?)

I vår värld där upplysningen bara är ett musklick (och nu kan jag inte annat än småfnittra åt denna allegori) bort, tog jag mig ut på nätet för att förkovra mig i vad jag hade missat på den kvinnliga orgasmfronten sedan jag slutade läsa veckorevyn för sisådär tio år sedan. Och då menar jag inte nödvändigtvis på självhjälpsfronten, utan rent allmänt och gärna i sällskap med annan. =)

Jag blev djupt besviken. Om jag söker på orgasm förväntar jag mig inte hårdporr. Alla möjliga andra anstötliga termer hade jag förväntat mig skulle generera förslagen jag fick se, men inte något så relativt oskyldigt som kvinnlig orgasm (i min värld så är det inte direkt detta som är fokus i sexindustrin...?). Till slut lyckades jag hitta någon form av vettigheter, och insåg att jag inte hade missat så värst mycket. Däremot fanns det tips om en virtuell föreläsningsserie som skulle vara bra (och nej, tydligen inget "grafiskt" material om man säger så, det handlade enligt sajten mest om avslappningstekninker och fokus - vilket för övrigt är något som jag behöver i mitt liv allround om man säger så).

Youtube nästa alltså. Hittar det jag söker. Trycker på play. Efter 15 sekunder stänger jag av. Jag har hittat den kvinnliga motsvarigheten till Hans Scheike. Jag tror att jag kan få det att fungera rätt så bra utan piskor, björkris och smisk, tack. Jag lägger ner. Och sedan gapskrattar jag högt en stund. Varför tror man alltid att det finns något bättre?

Jag har det nog trots allt himla bra! =)

Inga kommentarer: