onsdag, januari 21, 2009

Mycket har hänt

Och det är ingen idé att jag försöker sammanfatta.
2009 har börjat. Vilket år!
Jag har känt bebisen sparka.
Vi har sett bebisen sparka.
Jag har fått höra dess hjärta slå.
Växer som en elefant. Tyvärr är detta icke applicerbart på minnet... där läcker det en hel lel verkar det som...

Tillbaka på jobbet. Nytt intressant projekt som kickstartar imorgon.
Och jag ligger hemma och är sjuk. Blä. Synd. Halsfluss. Eller iaf väldans ont i halsen...
Ingen feber, så förhoppningsvis kan jag träffa GB ikväll. Ska ringa henne och höra om hon vågar ta sig hit.
Och så har jag möte i morgon med styrelsen i kören. Har gått från ledamot till sekreterare i år. =)

Ska vila i dag. Vila för mig själv, och för det lilla livet som växer inuti. Har läst att halsinfektioner tack och lov inte påverkar bebisen, och så länge man äter febernedsättande (vid feber så klart) så ska det fortsätta att må bra bra.

Så ner i bingen igen med boken, ett glas ProViva (ja, jag har hittat en smak som jag gillar! Eko-björnbär!), och Richards kudde som snuttefilt.

Krax krax
/Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad mysigt.. men tråkigt att du är sjuk..
KRYA PÅ DIG!!
Kram Elisabeth