söndag, juni 07, 2009

Vadslagning

Tydligen är det tisdag som gäller. Fick ett mess på ansiktsboken från min kusin, som kort och koncist proklamerade att bebis anländer på tisdag kl. 14.36. Låter bra det. Välkomna att lägga er egen röst! =)

På tal om röst - ni har väl självklart varit och röstat? Jag skäms fortfarande över at tjag var soffliggare förra EU-parlamentsvalet, så i år såg jag till att förtidsrösta för at tinte missa tillfället. Hade t.o.m. försökt sätta mig in i kandidaterna och hittade till slut en som jag kryssade.

Och kul var det nu när första vallokalsundersökningen dök upp, och "mitt" parti går framåt rejält! Hurra!

Pratade precis med syster yster och underbara Amelie på Skype. Hon växer så det knakar och är bara så söööt! Äter upp henne snart tror jag. Lyckligtvis kommer de ner och hälsar på till Midsommar, så då ska jag goooosa!

Sötnosen har precis börjat le =)

Jag fick tips från syster om att det tydligen ska finnas en förlossningspunkt på hälen man kan trycka på (om man tror på zonterapi, och jag är just nog tillräckligt godtrogen för att gå på allt sånt). Därför ska jag nu gå in och övertyga R om att sluta trycka på xBox-kontrollen och trycka till ordentligt på mina fötter i stället!

/S

Inga kommentarer: