lördag, februari 09, 2008

Kodnörd

Ibland är jag bara så envis. Jag VET att någonting ska gå att fixa, och även om jag inte kan det just för tillfället, så kan jag LÄRA mig, SÄTTA MIG IN I, och GENOMFÖRA det! Familjen Karlsborns motto - "Det SKA gå!" kommer sig väl tillpass ibland...

Sagt och gjort, jag satte mig ner med bloggen igår och började knacka i koden, och HTML-kod är inget jag är särskilt haj på. Men jag tror ändå att jag klarar det mesta, och med en sån attityd går också det mesta. Fast efter sjuttitolv försök till att fixa i layouten utan att det blev som jag ville blev jag bara förannad. Och sov på saken. Och återgick till problemet. Och nu har jag näääästan lyckats fixa det hela to my liking... Det är bara en enda irriterande liten sak kvar på sidan som jag stör mig på... Gissa vad?

/S

Inga kommentarer: