söndag, februari 24, 2008

Lite mindre

Jag fortsätter vandringen mot ett sundare och mindre jag. Även om det inte har hänt så himla mycket denna veckan, så har det ändå blivit några centimetrar här och där. vilket är mer än vad jag väntade mig, eftersom jag i princip har haft två veckor av sjukdom och mycket mindre fysisk aktivitet än tidigare. Roligt roligt. Igår hade jag dessutom ett ordentligt löp-pass, och känner mig fit for fight igen, så kommande vecka blir det fullt ös!

Detta har hänt:

-0,5 cm i halsen (3 totalt)
-1 cm runt överarmen (4 totalt)
-1 cm kring bysten (6,5 toalt, huga)
-1,5 cm runt midjan (9,5 totalt)
-2 cm i magen (11,5 totalt)
-1,5 cm kring höfterna (9 totalt)
-2,5 cm kring stussen (9 totalt)
-1 cm kring låret (6 totalt)
-0,5 cm kring knäet (4,5 totalt)
-0,5 cm kring vaden (2,5 totalt)

Nu kan man börja tala om klädstorlekar...! Vilket är både roligt och jobbigt. Kul med saker från äldre dar som passar, men rätt jobbigt att många av ens favoritplagg inte sitter som de brukar. Häng är snyggt, men när man gillar tajta kläder så ser det mest konstigt ut. Och särskilt när man har en sådär ganska fyrkantig kroppsform som jag har, då blir det direkt ganska oformligt. Men, det känns å andra sidan som dagens I-landsproblem! =)

Inga kommentarer: